Ivánas Cervantesas neseniai pasiekė Gineso pasaulio rekordą už „didžiausią atstumą motociklu per 24 valandas (individualiai). Servantesas sumušė ankstesnį rekordą – 2 116,39 mylių ir įveikęs naują rekordą – 2 493,28 mylių su Triumph Tiger 1200 GT Explorer. Cervantesas 2023 m. balandžio 29 d. atliko šį bandymą 7,8 mylių ilgio greitaeigiame žiede Nardo technikos centre Italijoje, o bandymą matė oficialus Gineso rekordų teisėjas.
Susijęs: 2023 m. Triumph Tiger 1200 | Vaizdo įrašų peržiūra
Ankstesnį rekordą 2017 m. vasario 26 d. pasiekė amerikietis Carlas Reese’as. Reese nuvažiavo 2116,39 mylių per 24 valandas, o vidutinis greitis buvo 88,2 mylios per valandą. Cervantesas sumušė Reese rekordą su penkiomis laisvomis valandomis ir pridėjo dar 376,6 mylios.
Skelbimas
Šis Gineso rekordas nėra pirmasis Iváno Cervanteso pasiekimas. Jis taip pat yra penkis kartus enduro pasaulio čempionas, 21 kartą Ispanijos enduro čempionas ir penkis kartus Ispanijos motokroso čempionas. 2021 m. Cervantesas tapo „Triumph Motorcycles“ visureigių ambasadoriumi, kad padėtų įmonei plėtoti motokroso ir dviejų sporto šakų motociklų asortimentą.
„Tiger 1200 GT Explorer“, kurį Cervantesas naudojo bandymo metu, buvo tiesiai iš „Triumph“ gamyklos JK gamybos linijos. Dviratis nebuvo modifikuotas ar pakeistas, išskyrus įsilaužimą ir pirmą techninę priežiūrą prieš bandymą.
„Iváno pasiekimai užimant Guinnesso pasaulio rekordų titulą „Tiger 1200“ yra tiesiog neįtikėtini“, – sakė „Triumph“ generalinis direktorius Nickas Blooras. „Jo ryžtas ir atkaklumas privertė jį ne tik įveikti esamą rekordą, bet ir per 24 valandas nuvažiuotą atstumą padidinti beveik 20 proc.
Tigras turi keletą savybių, kurios padėjo Cervantesui pasiekti šį rekordą. Dviratis turi ne tik turėti galimybę važiuoti 24 valandas iš eilės nedarant per daug pertraukų, bet ir užtikrinti, kad vairuotojas būtų pakankamai patogus važiuoti 24 valandas. 8,93 galono degalų bakas padėjo išlaikyti degalų gedimus (7,8 mylios ilgio trasoje Cervantesas sustojo papildyti degalų kas 17–18 ratų). Priekinis stiklas, šildomos rankenos ir sėdynė bei LED žibintai, skirti važiuoti naktį, padėjo Cervantesui ilgą laiką išlaikyti balną, o ypač pravertė atėjus nakčiai ir prasidėjus lietui. Per visą bandymą vienintelė paslauga, kurią dviratis gavo, išskyrus degalų papildymą, buvo planuojamas padangų keitimas koridoriuje.
„Žinoma, sunkiausia buvo oras, nes pradėjo lyti“, – sakė Cervantesas, – tačiau šis dviratis turi labai didelį ekraną ir puikią apsaugą, kuri man labai padėjo. Man tai labai ypatingas dviratis. Nėra lengva važiuoti 24 valandas iš eilės, bet galiausiai rekordas yra mano su šiuo nuostabiu dviračiu!
Siekdamas sumušti rekordą, Cervantesas važiavo didesniu nei 124 mylių per valandą greičiu, o vidutinis greitis – 104 mylių per valandą per 24 valandas. Jis įveikė rekordą likus 5 valandoms, tačiau užuot pailsėjęs taip, kaip reikia, jis vis papildė rekordą 376,6 mylios.
Norėdami pamatyti, koks buvo bandymas, peržiūrėkite žemiau esantį 18 minučių dokumentinį filmą.