Bridgestone Adventurecross AX41 Adventure padangos | Pavarų apžvalga


Bridgestone Battleax Adventurecross AX41 nuotykių padangos

Nuotykių padangų gamintojai siekia šventosios eksploatacinių savybių trejybės: sukibimo kelyje ir bekelėje, našumo važiuojant šlapia danga ir ilgaamžiškumo. Bridgestone yra labai arti savo Adventurecross AX41 padangų, kurios yra įvertintos 40 % kelyje ir 60 % bekelėje.

Išbandžiau šias padangas beveik 1000 mylių savo KTM 1190 Adventure R su bekameriniais stipininiais ratais (21 colio priekyje, 18 colio gale) įvairiomis sąlygomis – pavieniui, pavieniui su bagažu, dviese, lietaus kelyje ir bekele. ir esant temperatūrai nuo 30 iki 90 – ir esant normaliam padangų slėgiui (36 psi priekyje, 42 psi gale). Dauguma bandymų buvo atlikti su BDR-X PA Wilds – 500 mylių ilgio kilpa Pensilvanijoje, kurioje yra apie 80 % nešvarumų ir kuriame yra keletas pasirenkamų ekspertų skyrių.

Bridgestone Battleax Adventurecross AX41 nuotykių padangos KTM 1190 Adventure R

Tiems, kurie trokšta rimto įkandimo bekelėje, bet nenori aukoti našumo kelyje, optimalių nuotykių padangų paieškos nesibaigia. Nors AX41 yra įvertintas 60 % visureigių, man pavyko juos stipriai stumti ant šaligatvio. Jie greitai sukasi ir išlieka stabilūs esant triženkliam greičiui. Laipsniškas rankenėlių raštas užtikrina gerą paviršiaus kontaktą, o protektoriaus blokai ant pečių suteikia tvirtą posūkio pojūtį.

Skelbimas

Ant šlapios dangos našumas galėtų būti geresnis, tačiau išjungus traukos kontrolę patyriau minimalų išslydimą. Ir nepaisant agresyvaus protektoriaus, padangų triukšmas ant dangos yra pagrįstas.

Bekelėje šios padangos tikrai veikia. Išbandžiau juos ant slidaus molio, upių perėjų, aštrių uolų, smėlėtų atkarpų ir gilaus žvyro. Dideli protektoriaus blokai užtikrino patikimą sukibimą ir sukibimą, net kai sąlygos buvo riebios šlapiame molyje arba purios smėlyje. Išjungus TC, galėjau sunkiai stumtis per slidžius posūkius ir mėgautis dideliais, gerai valdomais jėgos slydimais. Slidžiose upės sankryžose padangos išsisuko kaip tikėtasi. Jie taip pat stebėjo, kur aš juos nukreipiau, kai riedau per dideles uolas stačiais nuolydžiais, ir gerai išsivalė purve.

Žiūrėti visus RaitelisNuotykių ir dviejų sporto šakų motociklų apžvalgos čia.

Kai naujas, priekinio protektoriaus gylis yra 7,9 mm, o gale – 9 mm. Nuvažiavęs 1000 sunkiai įkraunamų mylių, o bekelėje nuvažiavęs apie 600, išmatavau 4,6 mm priekyje ir 3,8 mm gale. Tokiu greičiu tikriausiai galiu nuvažiuoti 2500 mylių iš priekio ir 2000 mylių iš galo. Lengvesni dviračiai ir ne toks agresyvus važiavimas gali padvigubinti.

Norint gauti teigiamą patirtį, labai svarbu pasirinkti geriausią padangą, atsižvelgiant į nuotykių važiavimo stilių. Esu patenkintas AX41 našumu ir pagrįstu ilgaamžiškumu, o kai jie bus skrudinti, pasirinksiu kitą rinkinį.

Žiūrėti visus Raitelispadangų apžvalgos čia.

Bridgestone Battlax Adventurecross AX41 nuotykių padangos yra įvairių dydžių ir kainuoja nuo 160,86 USD iki 340,42 USD.

Bridgestone Adventurecross AX41 Adventure padangos | Pavarų apžvalga
Į viršų