„Triumph“ paskelbė, kad 2024 m. bendrovės „Modern Classics“ seriją papildys du visiškai nauji modeliai su vieno cilindro, 4 vožtuvų, skysčiu aušinamu varikliu. 2024 m. „Triumph Speed 400“ prisijungs prie didesnių „Speed Twin 900“ ir „Speed Twin 1200“. 2024 m. „Triumph Scrambler 400 X“ perima savo dizaino užuominas iš „Scrambler 900“ ir „Scrambler 1200“, o visureigių kilmės dokumentai siekia pirmuosius šeštojo dešimtmečio gamyklinius kodavimo įrenginius.
„Triumph“ teigia, kad naujieji dviračiai sukurti taip, kad būtų „įdomūs, judrūs ir pasitikėjimą keliantys važiavimai įvairaus amžiaus ir patirties lygių motociklininkams“.
Jamesas Woodas, „Triumph“ pasaulinės produktų rinkodaros vadovas, pristatydamas „Speed 400“ ir „Scrambler 400 X“, teigė, kad bendrovės tikslas, kurdamas mažo tūrio dviračius, buvo suteikti „visai naujai motociklininkų kartai galimybę turėti Triumph“.
Skelbimas
„Tai reiškia, kad mūsų tikslas buvo sukurti naują 400 cc talpos pasirinkimą mūsų ikoninėms Speed ir Scrambler serijoms“, – sakė jis. „Žinoma, tai turėtų būti tikri triumfai, bet dar labiau prieinami.
Naujasis TR serijos variklis
Naujasis TR serijos variklis yra degalų įpurškimo, skysčiu aušinamas 398 cc vieno cilindro variklis, išvystantis 39,5 AG esant 8 000 aps./min. ir 27,7 svarų pėdų sukimo momentą esant 6 500 aps./min. pagalbinė sankaba ir grandinės galutinė pavara.
Woodas sakė, kad „TR-Series“ pavadinimas buvo pasirinktas švęsti XX amžiaus pradžios „Triumph“ lenktynių singlus: „Šešių dienų bandymą laimėjusios mašinos įkvėpė vėliau kilusią TR-trofėjų lenktynių singlų ir dvynių liniją“.
Techniniai akcentai apima 4 vožtuvų, DOHC cilindro galvutę ir alkūninį veleną, kuris buvo pasvertas ir subalansuotas taip, kad būtų optimizuota inercija, kad būtų galima važiuoti mažu greičiu, taip pat pirštų sekimo vožtuvų agregatas su maža stūmoklio mase ir DLC dangos, mažinančios trintį.
„Triumph“ teigia, kad naujasis variklis užtikrina „reaguojantį, linksmą ir charakteringą galią bei įtaigią, sodrią ir savitą išmetamųjų dujų natą“.
2024 m. „Triumph Speed 400“ ir „Scrambler 400 X“.
Woodas teigė, kad pagrindinė bendrovės planavimo dalis su nauju asortimentu buvo „iš tikrųjų suprasti, ko motociklininkai nori ir ką vertina šiame pasaulyje“.
„Raiteliai mums pasakė, kad stilius jiems labai svarbus, todėl jis turi būti gražus, bet ir autentiškas“, – sakė jis. „Jie nori kažko, ką būtų labai lengva manevruoti, tokio aukščio, kurį ant jų būtų patogu jaustis ir kurį būtų galima valdyti, ir važiuoti nebauginančiu bei smagiu, bet kartu su jautriu, naudingu energijos tiekimo planu ir puikiu garsas. Be viso to, jie reikalauja labai aukšto lygio kokybės ir patikimumo, pageidautina iš patikimo ir geidžiamo prekės ženklo, ir, žinoma, už kainą, kuri atspindi tikrą kainos ir kokybės santykį.
Be naujojo TR serijos variklio, „Speed 400“ ir „Scrambler 400 X“ dalijasi kai kuriomis naujausiomis į vairuotoją orientuotomis technologijomis, pritaikytomis kiekvienam modeliui, įskaitant droselį, perjungiamą traukos kontrolę ir „Bosch“ dviejų kanalų ABS. būti išjungtas Scrambler 400 X važiuojant bekele.
Susijęs: 2019 m. Triumph Speed Twin | Pirmojo važiavimo apžvalga
Dviejų formatų prietaisai turi didelį analoginį spidometrą ir integruotą LCD ekraną, kuriame yra skaitmeninis tachometras, likęs degalų atstumas ir pavaros indikatorius. Ekrane taip pat iš anksto įjungta, kad būtų rodoma priedų šildomų rankenų būsena, jei jos yra, ir yra USB-C įkrovimo prievadas.
Tiek „Triumph Speed 400“, tiek „Scrambler 400 X“ turi ploną stovą: „Speed 400“ – 31 colio, o „Scrambler 400 X“ – 32,9 colio sėdynės aukštį ir atitinkamai mažą svorį – 375 svarus ir 395 svarus. Abu modeliai taip pat turi savo konkrečiam modeliui pritaikytą važiuoklę su nauju rėmu, varžtais priveržiamą galinį rėmą ir aliuminio lydinio svirtį, suporuotą su kiekvienam naudojimui pritaikytomis pakabos sąrankomis.
„Speed 400“ turi 43 mm apverstą šakę, užtikrinančią 5,5 colio eigą, monoshock galinę pakabą, užtikrinančią 5,1 colio eigą, lengvus 17 colių ratus ir rodsteriui būdingą geometriją bei ratų bazę – visa tai, „Triumph“ teigimu, yra „įtraukianti ir intuityvi važiuokite kartu su patogia, neutralia važiavimo padėtimi, kuri įkvepia pasitikėjimo bet kokio dydžio ir įgūdžių raitelėmis. Stabdymo jėgą suteikia 4 stūmoklių radialinė priekinė stabdžių apkaba su 300 mm priekiniu disku ir pintomis linijomis bei slankioji apkaba ir 230 mm diskas gale.
„Scrambler 400 X“ pasižymi ilgesne ratų baze nei „Speed 400“ (55,8 colio ir 54,2 colio), ilgesne eigos pakaba (5,9 colio priekyje ir gale) ir didesniu 320 mm priekiniu stabdžių disku. Didesnis 19 colių priekinis ratas ir platus vairas užtikrina didesnį stabilumą ir valdymą važiuojant laisvu paviršiumi. Be to, jo važiavimo padėtis yra stačiau, o didesnis plieninis stabdžių pedalas ir tvirtos sukibimo pėdos yra išdėstytos žemiau ir platesnės, kad važiavimo bekelėje padėtis būtų natūralesnė.
Susijęs: 2021 m. Triumph Scrambler 1200 XE | Kelio bandymo apžvalga
„Triumph Design“ DNR su šiuolaikiška nuotaika
Stuartas Woodas, „Triumph“ vyriausiasis inžinierius, pristatymo metu sakė, kad tai daugiau nei tik specifikacijos. „Įdėjome savo širdį ir sielą, kad sukurtume šiuos dviračius, kad suteiktume jums visą charakterį ir našumą, kokio tikiesi iš mūsų“, – sakė jis. „Taigi jie yra tikrai įdomūs dviračiai, tikrai puikus atsakas, šiek tiek daugiau galios nei kiti. Jomis tikrai smagu važiuoti.
Tačiau „Triumph“ teigia, kad abu dviračiai vis dar yra „iš karto atpažįstami“. Tradiciniai elementai, tokie kaip išskirtinė cilindro galvutė ir tradiciniai išmetimo galvutės spaustukai, derinami su šiuolaikinėmis detalėmis, tokiomis kaip aukštyn nukreiptas duslintuvas, grafika ir „jautriai integruota technologija“, pvz., paslėptas skysčio aušinimas ir tekantis išmetimas su paslėptu pirminiu duslintuvu. Juose taip pat yra firminiai juodais milteliniais dažais dengti variklio korpusai, tvirtos auksu anoduotos šakės ir aukštos kokybės dažai bei logotipo detalės.
Scrambler 400 X požiūrį į visus kelius pabrėžia priekinio žibinto, radiatoriaus ir karterio apsauga, taip pat rankų apsaugos, vairo atrama su trinkelėmis ir ilgesnis priekinis sparnas.
2024 m. „Triumph Speed 400“ bus siūlomas su trimis dviejų atspalvių dažymo schemomis – „Carnival Red“, „Caspian Blue“ ir „Phantom Black“ – su ryškia „Triumph“ tanko grafika.
„Scrambler 400 X“ taip pat yra trijų spalvų schemų, kurių kiekviena turi „Triumph“ išskirtinę „Scrambler“ tanko juostelę ir trikampį: matinis chaki žalias ir sintezės baltas, karnavalinis raudonas ir fantominis juodas bei fantominio juodo ir sidabrinio ledo variantai.
Nors kainos dar nepaskelbtos, „Triumph“ teigia, kad 2024 m. „Triumph Speed 400“ ir „Scrambler 400 X“ bus patraukliomis kainomis, palyginti su pagrindiniais konkurentais kiekvienoje rinkoje.
Jamesas Woodas teigė, kad dviračiai yra „didžiulio penkerių metų bendradarbiavimo“ su Indijos „Bajaj Auto“ rezultatas.
„Remdamasi Triumph koncepcija ir dizainu, Bajaj dirbo kartu su mūsų inžinierių komanda čia, Italijoje, kad padidintų didelio masto efektyvios ir ekonomiškos gamybos patirtį prie mūsų pirmaujančių inžinerinių ir projektavimo galimybių.
Wood pridūrė, kad dviračius gamins „Triumph“ gamyklos Tailande ir Brazilijoje, taip pat „Bajaj Auto“ Indijoje, kur abu modeliai bus pristatyti nuo 2023 m. liepos mėn. Visose kitose rinkose jie bus parduodami 2024 m. pradžioje, kai bus nustatytos kainos už šios rinkos bus paskelbtos.
Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite „Triumph“ svetainėje.
Žiūrėti visus Raitelis„Triumph“ reportažas čia.