RPHA reiškia „Revolutionary Performance Helmet Advanced“, o RPHA serija yra HJC aukščiausios lentynos modeliai. Naujausias linijos papildymas yra RPHA 91 modulinis motociklo šalmas su Premium Integrated Matrix EVO apvalkalu, pagamintu iš medžiagų mišinio, apimančio anglies aramidą, anglies pluoštą, stiklo pluoštą, organinį neaustinį audinį ir lino pluoštą. prisideda prie didesnio atsparumo smūgiams ir lengvo svorio. Vidutinis dydis sveria 3,8 svaro.
Žiūrėti visus RaitelisŠalmų apžvalgos čia.
RPHA 91 turi keletą apgalvotų funkcijų, tokių kaip didelės, irklas primenančios oro išleidimo angos. Jie nėra taip paslėpti kaip kitų šalmų ventiliacijos angos; tačiau, kadangi norint valdyti ventiliacines angas, reikia tiesiog stumdyti arba siūbuoti didelę irklą, jas naudoti daug lengviau nei mažesnius mechanizmus, esančius daugelyje šalmų.
Skelbimas
Pasiekti ir pastumti viršugalvyje esančią ventiliacijos angą arba pasukti smakro įleidimo angą lengva net ir su pirštinėmis, todėl nereikia ieškoti ir jaustis ieškant jų. Šventyklos ventiliacijos angos valdomos čiuožykla ir yra daug mažesnės, bet aš beveik visada palieku jas atviras.
Dar viena graži RPHA 91 savybė yra išskleidžiamasis skydas nuo saulės. Daugybė modulinių šalmų turi skydus nuo saulės, tačiau kai kurie iš jų nenusileidžia pakankamai toli. RPHA 91 išsprendžia šią problemą su reguliuojamu skydeliu nuo saulės. Nuėmus plokštę kairėje šalmo pusėje matomas trijų padėčių jungiklis. Jungiklis leidžia nustatyti, kiek žemyn nukrenta skydas nuo saulės, o jei jis nustatytas iki žemiausio lygio, skydelis nuo saulės taip pat nuslysta nuo veido, todėl jums nereikės jaudintis, kad leidžiantis žemyn jis sukaustys nosį. Man labiausiai tiko saulės skydelio nuleidimas į vidurinę padėtį.
HJC taip pat padarė atverčiamą smakrą patogesnį ant RPHA 91. Nors smakras visiškai neapsiverčia šalmo gale, kaip HJC i100 (žr. HJC i100 apžvalgą čia), jį vis tiek galima nešioti apversta aukštyn važiuojant, nors tai neišvengiamai paaukoti tam tikrą saugumą, nes veidas tampa pažeidžiamas. HJC tai padarė su dviem dizaino elementais. Pirma, kai smakras strypas yra apverstas aukštyn, tarp smakro juostos ir šalmo viršaus lieka minimalus tarpas, o tai reiškia, kad vėjas nepateks tarp jų ir nepatrauks šalmo aukštyn. Smakras strypas taip pat užsifiksuoja atidarytoje padėtyje, todėl važiuojant jis nejudės ir nenukris. Užrakto mechanizmas yra šiek tiek sudėtingas dirbti su pirštinėmis, bet tai nėra neįmanoma. Aktyviai važiuodamas nebandyčiau užrakinti ar atrakinti smakro strypo, bet tai padaryti pakankamai paprasta, jei turiu kelias sekundes degant stabdžių šviesai.
Žiūrėti visus RaitelisČia rasite HJC produktų sąrašus arba įrankių apžvalgas.
Kitos naudingos funkcijos apima kaklo ritinį, kuris padeda sumažinti vėjo triukšmą, garsiakalbių kišenes ir kanalus, skirtus ryšių sistemos laidams pavesti, ir „Pinlock“ paruoštą veido skydelį (pridedamas „Pinlock“ nuo rasojimo). RPHA 91 yra XS-2XL juodos, baltos, matinės juodos, pilkos, pusiau plokščio titano, pusiau plokščio antracito, pusiau plokščio metalinio mėlyno ir trijų grafinių spalvų, kurių kaina prasideda nuo 549,99 USD.