2023 m. MV Agusta Dragster RR SCS America | Pirmojo važiavimo apžvalga


MV Agusta Dragster RR SCS America
2023 m. MV Agusta Dragster RR SCS America yra riboto leidimo modelis – bus pagaminta tik 300 vienetų, visi skirti JAV rinkai. (Kevino Wingo nuotraukos)

Kai kurie prisiminimai neišdildomi. Mano galvoje aiškiai įsirėžė akimirka, nutikusi prieš 25 metus, kai nuėjau į Guggenheimo muziejų Niujorke apžiūrėti motociklo meno parodą. Kai ėjau per vestibiulį ir priartėjau prie eksponato, priekyje ir centre ant veidrodinio pjedestalo buvo MV Agusta F4 1000S – nuostabi raudonos ir sidabrinės spalvos mašina, kurią sukūrė Massimo Tamburini. Jo kvartetas po sėdyne esančių išmetimo vamzdžių atrodė kaip paties Dievo vamzdiniai vargonai.

MV Agusta F4 Motociklo Guggenheim menas
MV Agusta F4 Motociklų meno parodoje Guggenheimo muziejuje Niujorke 1998 m. (Autoriaus nuotrauka)

Po dešimtmečio aš prisijungiau prie darbuotojų Raitelis, o per ilgus metus neturėjau progos važiuoti MV Agusta. Atrodė, kad prekės ženklas visada buvo nestabilus, o savininkai kelis kartus keitėsi. Dviračiai buvo egzotiški ir gaminami nedideliais kiekiais, todėl galimybių juos išbandyti buvo nedaug.

MV Agusta Dragster RR SCS America
2023 m. MV Agusta Dragster RR SCS America

Mano šansas pagaliau atsirado, kai Los Andžele „MV Agusta“ surengė „Dragster RR SCS America Edition“ – ribotos gamybos modelio, skirto JAV rinkai, pristatymą spaudai.

Skelbimas

MV Agusta ir ‘Merica!

Prieš penkiasdešimt metų „MV Agusta“ išleido 750S – pirmąjį italų kompanijos modelį, kuriame buvo raudonos, baltos ir mėlynos spalvos dažų schema, kaip linktelėjimas į Amerikos rinką. Pastaraisiais dešimtmečiais buvo pristatyti keli riboto leidimo „America“ modeliai – Brutale 750 2004 m., Brutale 1090 RR 2012 m., Brutale 800 RR 2017 m. ir Dragster 800 RR 2018 m.

1973 m. MV Agusta 750S
1973 m. MV Agusta 750S

Kitas eilėje, paskelbtas 2023 m. liepos 4 d., yra „Dragster RR SCS America“, kurio kaina yra 28 247 USD, skirta 247-osioms Amerikos nepriklausomybės metinėms. Su žvaigždutėmis ir juostelėmis pažymėtu logotipu ant bako, Ago Red ir Mica America Blue dažų mišiniu su baltais akcentais ir „America Special Edition“ balta spalva ant raudonos sėdynės. antra labiausiai patriotiškai atrodantis motociklas, kokį tik esu matęs (tai būtų pats patriotiškiausias mano kada nors matytas motociklas, jei likus kelioms dienoms iki MV nebūtų paskelbtas Amerikoje pagamintas Buell Freedom Edition Hammerhead 1190).

MV Agusta Dragster RR SCS America
Kiekvienas MV Agusta Dragster RR SCS America yra su specialiu dangteliu.

Bus pagaminta tik 300 Dragster RR SCS Americas, kurių serijos numeris yra lazeriu išgraviruotas ant trigubo gnybto, ir visi yra parduodami senajame JAV. Kiekvienas dviratis tiekiamas su specialių dalių rinkiniu, kurį sudaro permatomas sankabos gaubtas, specialus motociklo gaubtas ir autentiškumo sertifikatas.

Susijęs: 2020 m. MV Agusta Brutale 800 Rosso | Kelio bandymo apžvalga

Ne tavo tėčio sankaba

SCS modelio pavadinime reiškia „Smart Clutch System“ ir reiškia dviračio hidrauliškai valdomą SCS 3.0 Radius CX pusiau automatinę sankabą, pagamintą bendradarbiaujant su Rekluse. Tai aptaki sistema. Užvesdami dviratį tiesiog laikykite nuspaudę sankabos svirtį ir likusį važiavimą nekreipkite į tai dėmesio. Greitas perjungiklis aukštyn/žemyn padeda sklandžiai ir greitai perjungti pavaras, o sustojus sankaba automatiškai išsijungia.

MV Agusta Dragster RR SCS America
Skaidrus SCS sankabos gaubtas įtrauktas į specialiųjų dalių rinkinį. Dviračiai pristatomi su įprastu sankabos gaubtu, atitinkančiu garso reikalavimus.

Viena šauniausių SCS sankabos funkcijų yra paleidimo režimas. Sustoję patraukite sankabos svirtį, priveržkite droselį ir palaukite, kol užsidegs žalia šviesa. Kai taip atsitiks, nuleiskite sankabą ir pasieksite greičiausią įmanomą dviračio paleidimo laiką: 0–100 km/h (62,1 mylios per valandą) per 3,55 sekundės. Taip pat veikia kaip žavesys. Rikiuojasi šalia Rennie Scaysbrook, kelių bandymų redaktoriaus Ciklo naujienos kuris turi motociklo rekordą Pikes Peak ir yra daug greitesnis už mane, SCS paleidimo režimas leido man kelis kartus jį numušti.

Tiems, kurie nori naudoti sankabos svirtį, ji vis dar visiškai veikia. SCS funkcija taip pat gali būti išjungta. Ir skirtingai nuo „Honda“ dvigubos sankabos transmisijos, kuri prideda daugiau nei 20 svarų svorio, palyginti su įprasta transmisija, MV SCS sankaba yra tik 1,3 uncijos sunkesnė už įprastą sankabą.

Kursų žirgai

MV Agusta Dragster RR SCS America
MV Agusta Dragster RR SCS America varomas 798 kub. kub. centimetrų eiliniu trigubu varikliu, kuris išvysto 140 AG. Jis turi priešingai besisukantį alkūninį veleną, kuris sumažina giroskopinį efektą, kad būtų lengviau valdyti.

PATIKRINTI

Šalmas: Scorpion EXO-R1 Air

Striukė: Scorpion Optima

Pirštinės: Skorpionas SGS MK II

Kelnės: Scorpion Covert Ultra džinsai

Batai: Fly Racing M21 jojimo batai

MV Agusta Dragster RR esmė yra jaudinantis malūnas: skysčiu aušinamas 798 cc inline-Triple su 13,3:1 suspaudimo laipsniu ir DOHC su 4 vožtuvais cilindre ir DLC dengtais vožtuvais. Jis išvysto 140 AG esant 12 300 aps./min. ir 64,2 lb-ft sukimo momentą esant 10 250 aps./min.

Motociklininkai yra gobšus būrys, ir mes visada norime daugiau galios. MV siūlo priedą Akrapovič titano išmetimo vamzdį su specialiu ECU, kuris padidina didžiausią galią iki 148 AG esant 12 800 aps./min., o nuskuta beveik 18 svarų svorio (teigiama, kad atsarginio dviračio sausas svoris yra 386 svarai). Kad ir kaip patrauklus būtų Akrapovič išmetimas, gaila, kad reikia nuimti elegantišką trijų antgalių išmetimo vamzdį.

MV Agusta Dragster RR SCS America
Viena ryškiausių MV Agusta Dragster RR SCS America savybių yra galinio rato anglies pluošto danga.

„Dragster’s Triple“ skamba kaip dyzelinis variklis tuščiąja eiga, bet sukasi aukštyn ir vaikšto taip, kaip gali tik nelyginis cilindrų skaičius, sumaišydamas dvynių ūžesį ir ketverto riksmą. Droselio valdymo sistemos atsakas yra tiesioginis ir netrūksta, yra trys standartiniai važiavimo režimai: Sportas, lenktynės ir lietus. Sujungus išmanųjį telefoną su MV Ride programėle, motociklininkas gali sukurti pasirinktinį žemėlapį. Reguliuojami parametrai apima dujų jautrumą (akceleratoriaus atsaką), maksimalų variklio sukimo momentą, variklio stabdymą, variklio atsaką, sūkių skaičiaus ribotuvą, greitą perjungiklį, traukos kontrolę ir ratų valdymą. Pasirinkite savo nuotykį.

MV Agusta Dragster RR SCS America
MV Ride programa leidžia kurti pritaikytus važiavimo režimus ir įrašyti keliones.

MV Ride programėlė taip pat leidžia vairuotojui įrašyti kelionę, kuri parodys nuvažiuoto maršruto žemėlapį ir pateiks statistiką, pvz., vidutinį greitį, maksimalų greitį, maksimalų droselį ir maksimalų posvyrio (pasvirimo) kampą. Pavyzdžiui, mūsų bandomasis važiavimas viešaisiais keliais įveikė 60,2 mylios vidutiniu 18,6 mylių per valandą greičiu (daug laiko praleidome LA eisme ir tuščiąja eiga tarp nuotraukų pravažiavimų). Mano didžiausias greitis buvo 74,5 mylios per valandą, o didžiausias pasvirimo kampas buvo 47 laipsniai. Rennie tikrai buvo greitesnis ir labiau pasilenkė.

Pagaminta Italijoje

MV Agusta yra garsus Italijos gamintojas, kurį 1945 m. įkūrė grafas Domenico Agusta. Prekės ženklas turi įspūdingą rekordą lenktynių trasoje – jis laimėjo 270 Grand Prix lenktynių, 38 pasaulio motociklininkų čempionatus ir 37 pasaulio konstruktorių čempionatus. Daugelį iš tų laimėjimų ir čempionatų padėjo tokios legendos kaip Johnas Surteesas, Mike’as Hailwoodas, Giacomo Agostini ir Philas Readas.

MV Agusta Dragster RR SCS America
„Made in Italy“ komponentai apima „Marzocchi“ šakę, „Brembo“ stabdžius ir „Pirelli“ padangas.

Po grafo Agustos mirties 1971 m., kompanija išgyveno kalnelius ir pakilo. 1992 m. jį įsigijo Castiglioni šeima, 2004 m. pardavė Malaizijos automobilių gamintojui Proton, 2005 m. pardavė Italijos kontroliuojančiajai bendrovei už 1 eurą, 2008 m. įsigijo Harley-Davidson, o 2010 m. pardavė Castiglioni šeimai už 1 eurą. Rusijos investicinis fondas, vadovaujamas Sardarovų šeimos, įsigijo 49% akcijų, o Sardarovai 2019 metais įsigijo 100% bendrovės akcijų. Šiuo metu prekės ženklas mėgaujasi dar vienu aukščiausiu tašku. 2022 m. pabaigoje Pierer Mobility, Austrijos įmonė, kuriai priklauso KTM, Husqvarna ir GasGas, įsigijo 25,1 % akcijų su garantijomis, kad teiks rinkodaros, platinimo, pirkimo ir tiekimo grandinės palaikymą.

Susijęs: KTM platins MV Agusta motociklus Šiaurės Amerikoje

MV Agusta Dragster RR SCS America
MV Agusta Dragster RR SCS America yra vizuali formų, spalvų ir apdailos šventė.

Nors prekės ženklo turtas svyravo, „Pierer Mobility“ parama suteikia jam daug tvirtesnį pagrindą. MV Agusta motociklai gaminami nedideliais kiekiais, akcentuojant įmonės šūkį „Motociklų menas“. Jie iki šiol statomi ant Varezės ežero kranto Italijoje, o MV teigia, kad 75% jos motociklų dalių yra pagamintos Italijoje.

MV Agusta: važiuojamas menas

Kelyje ar dviračių vakare „Dragster RR SCS America“ nebus supainiotas su kitu motociklu. Jo spalvų paletė, aštrių briaunų ir raukšlių paviršiai bei unikalios detalės suteikia Amerikai išskirtinės išvaizdos, kurios reikalauja kainos. Labiausiai akį traukia anglies pluošto dangtelis ant galinio rato, kuriame yra ašaros formos išpjovos ir „RR“ logotipas. Trys iškirpti išmetimo antgaliai yra juodi, nors jie būtų labiau sidabriniai prieš juodą galinės padangos ir rato dangtelį.

MV Agusta Dragster RR SCS America
Po vairuotojo sėdyne yra neigiama erdvė, o žemiau uodegos dalies yra nulenkiami keleivio kaiščiai.

„Dragster“ taip pat turi vieną unikaliausių bet kurio motociklo galinės dalies. Po vairuotojo sėdynės dalimi yra neigiama erdvė, o po keleivio sėdyne yra tai, kas atrodo kaip atvira paukščio burna, o apatinis kraštas įrėmintas raudonu LED apšvietimu. Po uodegos dalimi yra keleivių kaiščiai, kuriuos galima diskretiškai paslėpti arba nulenkti.

Kaip nuogas sportinis dviratis, „Dragster“ turi stačią vairą su strypo galo veidrodžiais, kuriuos galima atlenkti – tai naudinga funkcija, kai Saulėlydžio bulvare piko valandomis eisme dalijamės eismo juostomis. Priekyje ir centre yra 5,5 colio TFT ekranas su ryškia, aiškia, lengvai skaitoma grafika, o naršymas po dviračio meniu ir nustatymus buvo intuityvus.

MV Agusta Dragster RR SCS America
Kompaktiškas MV Agusta Dragster, sveriantis apie 400 svarų su pilnu dujų baku, turi lengvą ir patikimą vairavimą.

Turite kreives?

Pabėgę nuo eismo, patraukėme į Malibu kalvas keliais, pažįstamais kiekvienam Los Andžele gyvenančiam sportiniam motociklininkui ir SoCal motožurnalistui: Topanga, Saddle Peak, Piuma ir Mulholland. Jie yra ankšti, techniniai keliai, o MV Agusta lengvas svoris, kompaktiški matmenys, priešingai besisukantis alkūninis velenas (kuris sumažina giroskopinį efektą) ir aukščiausios kokybės komponentai padarė jį idealiu kanjono raižytoju. Visiškai reguliuojama pakaba su apversta 43 mm „Marzocchi“ šake ir „Sachs“ amortizatoriumi yra pritaikyta greičiui, o ne komfortui, tačiau ji išlaikė važiuoklę, o reguliuojamas vairo amortizatorius išsklaidė bet kokį trūkčiojimą.

MV Agusta Dragster RR SCS America
MV Agusta Dragster RR SCS America patriotinių dažų schemoje naudojama Ago Red, Mica America Blue ir Intense Black su baltais akcentais.

Pirelli Diablo Rosso IV sportinės padangos yra sukibusios ir leidžia greitai ir užtikrintai pereiti. Gerą stabdymo galią ir pojūtį suteikia Brembo M4.32 radialiniai suportai, išspaudžiantys 320 mm slankiuosius diskus priekyje, ir Brembo 2 stūmoklių apkabos, išspaudžiančios 220 mm diską atgal, o Continental posūkių ABS sistema atneša atgal. 6 ašių IMU taip pat informuoja kitą elektroniką, įskaitant aštuonių lygių liesos traukos kontrolę, priekinio kėlimo valdymą ir galinio rato pakėlimo mažinimo funkciją.

Su gimtadieniu, Amerika

Kiekvienas MV Agusta yra ypatingas motociklas. Jie turi itališką nuojautą, yra greiti, veiksmingi ir unikalūs. F4, kurį mačiau Guggenheim prieš 25 metus, sukėlė susižavėjimą, pagarbą ir pavydą. Ir dabar, kai važinėjausi su MV Agusta, žinau, kad jie yra daug daugiau nei vizualinis menas. Jie yra visceralinis taip pat menas, kuris sukelia gilesnį troškimą. Dragster RR SCS America yra išskirtinis motociklas, kuris švenčia amerikietišką išskirtinumą. Buon compleannoAmerika!

MV Agusta Dragster RR SCS America
2023 m. MV Agusta Dragster RR SCS America

2023 m. MV Agusta Dragster RR SCS America specifikacijos

  • Bazinė kaina: 28 247 USD
  • Interneto svetainė: MVAgusta.com
  • Garantija: 3 m., unltd. mylios
  • Variklio tipas: Skysčiu aušinamas, skersinis inline-Triple, DOHC su 4 vožtuvais cilindre.
  • Poslinkis: 798cc
  • Anga x eiga: 79 x 54,3 mm
  • Arklio galios: 140 @ 12 300 aps./min (gamyklos tvirtinimas)
  • Sukimo momentas: 64,2 lb-ft @ 10 250 aps./min (gamyklos tvirtinimas)
  • Užkrato pernešimas: 6 greičių, hidrauliškai valdoma pusiau automatinė šlapia sankaba
  • Finalinis važiavimas: Grandinė
  • Ratų bazė: 55,1 colio
  • Rake/Trail: NA/4,1 colio
  • Sėdynės aukštis: 33,3 colio
  • Sausas svoris: 386 svarai (gamyklos pretenzija)
  • Kuro talpa: 4,36 gal.
2023 m. MV Agusta Dragster RR SCS America | Pirmojo važiavimo apžvalga
Į viršų