„Kawasaki Ninja ZX-6R“ supersportas 2024 m. bus atnaujintas efektyvumo, naudojimo ir išvaizdos požiūriu. Kai kurie modelio pakeitimai atsirado dėl naujų išmetamųjų teršalų taisyklių, tačiau pakeitimai taip pat apima naudingesnes technologijas ir atnaujintą stilių.
Susijęs: 2024 m. Kawasaki Eliminator | Pirmojo žvilgsnio apžvalga
Kawasaki Ninja ZX-6R variklis
„Ninja ZX-6R“ variklis vis dar yra 636 cm3 skysčiu aušinamas eilučių 4 cilindrų su DOHC ir 67,0 x 45,1 mm skersmens / takto. Tačiau „Kawasaki“ peržiūrėjo kumštelių profilius, kad pagerintų veikimą esant žemiems sūkiams ir atitiktų griežtesnius emisijos standartus. Kitas atnaujinimas, padedantis atitikti išmetamųjų teršalų standartus, yra peržiūrėtas kolektoriaus vamzdžių išdėstymas. Naujasis išdėstymas skirtas pagerinti grįžtamąjį ryšį iš O2 jutiklio ir optimizuoti katalizatoriaus tūrį ir apkrovą. Taip pat teigiama, kad pakeista įsiurbimo piltuvo forma padidina našumą nuo mažų iki vidutinių sūkių per minutę.
Skelbimas
Ankstesnių „Ninja ZX-6R“ modelių tęsinys – kasetinė 6 greičių pavarų dėžė, leidžianti greitai nustatyti bėgimo dienas, kartu su slydimo/pagalbine sankaba.
Važiuoklė, pakaba, stabdžiai ir ratai
Presuoto aliuminio perimetro rėmas ir dviejų dalių aliuminio rėmas išlieka tie patys. Pakaba taip pat lieka nepakitusi, įskaitant 41 mm Showa SFF-BP šakę ir Uni-Trak amortizatorių, kuriuos galima reguliuoti išankstinei apkrovai, suspaudimui ir amortizacijai. Sėdynės aukštis yra 32,7 colio, o svoris šlapia – 426 svarai ne ABS versijoms ir 430 svarų ABS.
„Kawasaki“ atnaujino „Ninja ZX-6R“ stabdžius ir padangas. Stabdžiai išlieka dvigubi 310 mm priekiniai diskai su dviem radialiai sumontuotais 4 stūmoklių monoblokais priekyje ir vienu 220 mm disku gale. 2024 metų modelio naujiena – žiedlapių diskus pakeičiantys apvalūs diskiniai stabdžiai, kurie, pasak Kawasaki, prisideda prie Ninja motociklų šeimos įvaizdžio. Taip pat naujos yra Pirelli Diablo Rosso IV padangos.
Kawasaki Ninja ZX-6R technologija
„Ninja ZX-6R“ jau pasinaudojo kai kurių vairuotojo pagalbinių priemonių, tokių kaip greitas perjungimas, traukos kontrolė, ABS (galima ir be ABS) ir galios režimų (pilnas ir žemas) pranašumais.
2024 m. ABS blokas buvo atnaujintas, kad būtų geriau valdoma. Vairuotojai turi dar daugiau galimybių su naujais integruotais važiavimo režimais, kuriuose derinami traukos kontrolės ir galios režimo nustatymai. Važiavimo režimus sudaro trys nustatymai (sportas, kelias ir lietus), taip pat rankinis „raitelio“ režimas, kuriame kiekvieną sistemą galima nustatyti atskirai.
„Ninja ZX-6R“ taip pat turi naują 4,3 colio spalvotą TFT ekraną ir naują išmaniojo telefono ryšį. Dabar motociklininkai gali prijungti savo telefoną prie dviračio naudodami programą „Rideology“. Naudodamiesi programėle vairuotojai gali matyti transporto priemonės informaciją, važiavimo žurnalą su GPS maršruto informacija, telefono pranešimus ir bendruosius nustatymus.
Stilius
2024 m. Kawasaki Ninja ZX-6R įgavo naują stilių, įkvėptą Ninja ZX-10R, įskaitant naujus priekinius ir šoninius gaubtus, naujus kompaktiškus LED priekinius žibintus ir naują priekinį stiklą. Sritis aplink oro įleidimo angą dabar nudažyta, kad dizainas būtų aptakesnis, o naujasis priekinis stiklas yra trumpesnis nei anksčiau ir jame yra skylių, mažinančių slėgio padidėjimą, kad būtų sumažintas smūgis.
2024 m. „Kawasaki Ninja ZX-6R“ už 11 299 USD galima įsigyti be ABS. Už 1000 USD daugiau, ABS versiją galima įsigyti tomis pačiomis spalvomis. Ne ABS KRT leidimas už 11 299 USD ir ABS KRT leidimas už 12 299 USD yra žalios spalvos / juodmedžio spalvos.
Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite „Kawasaki“ svetainėje.
Žiūrėti visus RaitelisKawasaki reportažas čia.