Praėjusiais metais CFMOTO grįžo į JAV rinką su septynių modelių asortimentu. Nuo to laiko bendrovės modelių sąrašas išaugo iki 10 – nuo 126cc Papio mini dviračio iki nuotykių dviračio Ibex 800 T. Geriausiai parduodamas CFMOTO visame pasaulyje yra 300SS – lengvas sportinis dviratis su visu kėbulu.
Susiję: 2022 m. CFMOTO motociklų serija | Pirmojo važiavimo apžvalga
Vienas iš CFMOTO vertės pasiūlymų yra įperkamumas. 300SS MSRP yra 4 499 USD, tai yra 400 USD mažiau nei „Honda CBR300R“ ir 1 000 USD mažiau nei galingesnio „Yamaha YZF-R3“. Tačiau CFMOTO turės padaryti daugiau nei pasiūlyti geresnę kainą, kad galėtų konkuruoti su prekių ženklais, kurie jau pelnė daugelio Amerikos motociklininkų pasitikėjimą.
Skelbimas
Tačiau man buvo įdomu sužinoti, kodėl 300SS toks populiarus, todėl mėnesį praleidau juo važinėdamas įvairiomis miesto gatvėmis, greitkeliais ir vingiuotais kaimo keliais.
Pasukite koją
300SS varomas 292 cc Single, kuris išvysto 29 AG esant 8 750 aps./min. ir 18,7 pėdų svarų sukimo momentą esant 7 250 aps./min. Jis yra gana lengvas, sveria 364 svarus, yra siaura, 30,7 colio aukščio sėdynė ir 3,2 galono degalų bakas. Ant plieninio grotelių rėmo važiuojantis 300SS turi apverstą šakę ir vieną galinį amortizatorių su penkių padėčių išankstinės apkrovos reguliavimu. 2023 m. spalvų parinktys yra ūko juoda su raudonais akcentais (kaip išbandyta) ir „Ghost Grey“ su mėlynais akcentais.
Kai paėmiau mūsų bandomąjį dviratį ir pirmą kartą permečiau jį koja, iš karto susižavėjau vien jo išvaizda. Kėbulo linijos yra gerai padarytos, spalvota juostelė ant ratų suteikia asmeniškumo, o orlaidės po keleivio sėdyne leidžia 300SS atrodyti taip, lyg tai reiškia verslą. Be to, kad atrodo šauniai, jis taip pat yra gerai prigludęs ir apdailintas.
Vienintelis dalykas, kuris atrodė keistai, buvo veidrodžių pasiekiamumas. Apie tai negalvoju dažnai važiuodamas nauju dviračiu, bet kai pasiekiau veidrodėlius, jie buvo taip toli, kad vos galėjau paliesti. Tačiau aš galėjau nustatyti veidrodžius ten, kur norėjau, nereguliuodamas jų viso važiavimo metu, todėl tai nebuvo didelė problema.
Susiję: 2023 CFMOTO 450SS | Pirmojo žvilgsnio apžvalga
Išjungti
Kadangi dviratį pasiėmiau Nešvilio priemiestyje, turėjau nuvažiuoti keletą mylių, kol tikrai galėjau jį atidaryti ir pažiūrėti, ką jis gali padaryti. Iš karto pasijuto lengva važiuoti dviračiu, ir tai pasitvirtino, kai sugebėjau įsibėgėti. Dėl mažo dydžio ir lengvai valdomos sankabos jis yra judrus ir jautrus. Jautėsi, kad pavara buvo tinkamai nustatyta. 292 kub. kub. centimetrų darbinio tūrio variklis turėjo daug galios, kad galėtų atplėšti nuo raudonos šviesos ir nuleisti mane tarpvalstybiniu keliu, bet niekada nesijautė, kad jis bandytų pabėgti be manęs. Dėl mažesnio 300SS dydžio, judesio ir įperkamumo šis dviratis yra protingas pasirinkimas naujiems motociklininkams.
Dviračiui, kurio kaina mažesnė už konkurentus, 300SS turi keletą funkcijų, kurios maloniai nustebino. Pavyzdžiui, jame yra du važiavimo režimai: Eco ir Sport. Pradėjau naudoti ekologinį režimą, bet pirmiausia perėjau prie sporto. Didelio skirtumo tarp dviejų režimų nėra, tačiau „Sport“ yra šiek tiek nuotaikingesnis ir linksmesnis. Ir tai yra dviratis, kuriuo galima smagiai praleisti laiką. Tai suteikė man pasitikėjimo kreivėmis ir privertė išsišiepti nuo ausies iki ausies. Pavaros perjungiamos sklandžiai, o sportiška sėdėjimo padėtis leido jaustis taip, lyg važiuočiau greičiau nei važiavau – gerąja prasme.
Tačiau ta sportiškesnė sėdėjimo padėtis nėra ideali ilgesnėms kelionėms. Galbūt, jei būčiau labiau pripratęs prie sportiškos ergonomikos, taip greitai nepajausčiau nuovargio. Kaip buvo, galėjau važiuoti 300SS nuo maždaug 45 minučių iki valandos, kol pradėjau ieškoti vietos, kur atsitraukti ir numalšinti skausmus. Siauras profilis ir tvirta sėdynė puikiai tiko, kai noriu vaikščioti po miestą ar greitai bėgti netoli namų.
Dideliuose posūkiuose per Tenesio kaimo kalvas pakaba buvo tinkama. Vienintelis kartas, kai gailėjausi, kad turėjau tvirtą pakabą, buvo duobėtame ir nelygiame Interstate 40 kelyje per Memfį, tačiau ta kelio atkarpa visoms transporto priemonėms yra žinoma nelygiai. Visur kitur pakaba užtikrino puikų valdymo ir komforto balansą.
Gear Up
Važiuojant po miestą keli žmonės priėjo prie manęs paklausti apie dviratį ir pasakė, kad, jų nuomone, jis atrodo tikrai šauniai. Sakoma, kad nereikėtų spręsti apie knygą pagal jos viršelį, tačiau yra ką pasakyti apie dviratį, kuriuo smagu važiuoti ir žiūrėti, o 300SS yra ir vienas, ir kitas.
Lūkesčių viršijimas
Kitas malonus mažos kainos dviračio prisilietimas yra 5 colių TFT ekranas. Ekrane rodoma viskas, ko tikitės: odometras, tachometras, greitis, degalų lygis, įtampa, temperatūra, laikas ir pavara. Perjungiant važiavimo režimus, išdėstymas keičiasi, todėl lengva suprasti, kad režimas pasikeitė, bet galbūt šiek tiek sunkiau rasti tai, ko ieškote, jei jau pripratote prie kito išdėstymo.
Ekraną lengva perskaityti, kol jis nėra tiesioginiuose saulės spinduliuose. Kai saulė buvo už manęs, turėjau pajudinti galvą, kad ekranas būtų užtemdytas, kad jį perskaitytų, o tai šiek tiek erzino. Ekranas taip pat jungiasi su CFMOTO RIDE programėle, kad būtų galima naršyti ir leisti muziką. Viena savybė, kurią vertinu, buvo saugos įspėjimas. Prisijungus, programa įspės jūsų telefoną, jei dviratis bus nuriedėjęs be raktų. Tai patogi funkcija, jei kas nors bandys jį nuimti nuo jūsų rankų, kol jūsų nėra šalia.
Vienintelis dalykas, kurį galiu pasakyti apie ekraną, yra tai, kad naudojant navigaciją, kai atstumas iki kito posūkio ar kelionės tikslo yra mažesnis nei 0,1 mylios, šis atstumas nurodomas coliais, o ne pėdomis ar jardais. Galbūt jūs geriau vertinate atstumus nei aš, bet jei paprašytumėte manęs nueiti 5864 colius viena kryptimi, turėčiau išsitraukti skaičiuotuvą, kad išsiaiškinčiau, kiek toli man reikia nueiti. Retai apgyvendintuose kaimo keliuose tai nebuvo problema, tačiau važiuojant Memfio centre buvo sunku suprasti, ar turėčiau pasukti kitame kvartale, ar kitame kvartale. Nors man labiau patiktų matmenys pėdomis, o ne coliais, mažos kainos modelio navigacija buvo sveikintina, todėl įvertinau visą kitą informaciją ir funkcijas, pasiekiamas naudojant CFMOTO RIDE programą.
Stabdymo galią suteikia 4 stūmoklių suportas ir 292 mm diskas priekyje ir 220 mm diskas ir vieno stūmoklio suportas gale, o ABS yra standartinė. Galinis stabdys gerai atliko savo darbą, tačiau priekinis stabdys buvo šiek tiek silpnas. Laimei, tokį mažą dviratį nesunku sulėtinti, bet jei jis būtų daug sunkesnis, norėčiau daugiau stabdymo jėgos priekyje.
Kartu su „Bluetooth“ ryšiu, važiavimo režimais ir jau minėtu TFT ekranu, 300SS komplektuojamas su LED priekiniais, galiniais žibintais ir posūkio signalais. Tai nėra nuogas ir pigiai pagamintas dviratis; tai gerai sukonstruota mašina su apgalvotais papildymais, kurie dar labiau pagerina važiavimo patirtį. Apskritai, 300SS suteikia daug pinigų už jūsų pinigus.
CFMOTO 300SS suteikė man pasitikėjimo, kad prekės ženklas yra teisingame kelyje, kad užsitarnautų savo išlikimą Amerikos gatvėse. Tai smagus pasivažinėjimas su šaunia išvaizda ir prieinama kaina: puikus receptas, kaip pritraukti naujų motociklininkų, nesvarbu, ar jie jojimo naujokai, ar tik naujokai CFMOTO. Jei dar nevažiavote CFMOTO, raginu jį išbandyti. Manau, kad būsite maloniai nustebinti, o su daugiau nei 200 CFMOTO motociklų pardavėjų JAV, tikriausiai vienas yra šalia jūsų.
2023 m. CFMOTO 300SS specifikacijos
- Bazinė kaina: 4 499 USD
- Interneto svetainė: CFMOTOUSA.com
- Garantija: 2 m., unltd. mylios
- Variklio tipas: Skysčiu aušinamas vienvietis, DOHC su 4 vožtuvais
- Poslinkis: 292cc
- Anga x eiga: 78,0 x 61,2 mm
- Arklio galios: 29 AG prie 8 750 aps./min (gamyklos tvirtinimas)
- Sukimo momentas: 18,7 lb-ft @ 7 250 aps./min (gamyklos tvirtinimas)
- Užkrato pernešimas: 6 greičių, kabeliu valdoma slydimo / pagalbinė šlapio sankaba
- Finalinis važiavimas: Grandinė
- Ratų bazė: 53,5 colio
- Rake/Trail: 25 laipsniai / 4,1 colio
- Sėdynės aukštis: 30,7 colio
- Svoris šlapias: 364 svarai
- Kuro talpa: 3,2 gal.